Garantie & Klachten

Garantie

Wij doen ons best om jouw bestelling in goede conditie bij jou af te leveren! Daarom controleren we tijdens het inpakken elk item. Toch kan het voorkomen dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je als klant aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij hiervoor kosteloos zorg dragen.


Klachten

Wij vragen je het pakket direct na ontvangst te controleren. Mocht er ondanks onze controles toch iets mankeren aan een item, meld dit dan binnen 24 uur aan: info@lilleniek.nl 

Graag ontvangen we de volgende gegevens: 
- Naam
- Ordernummer
- Aankoopdatum
- Een duidelijke omschrijving van de klacht (aangevuld met fotomateriaal).

Binnen 3 werkdagen berichten wij over de afhandeling van de klacht.

Overige klachten dien je binnen 7 dagen na ontvangst van de levering bij Lille Niek te melden. Klachten die na dit termijn bij ons binnen komen, nemen wij niet meer in ontvangst.