Garantie & Klachten

Garantie

Wij doen ons best om onze producten in topconditie te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je als klant aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Klachten

Wij vragen je het pakket direct na ontvangst te controleren. Mocht er ondanks onze controles toch iets mankeren aan het product, dan verzoeken wij dit binnen 24 uur na levering te melden per email: info@lilleniek.nl Graag ontvangen we de volgende gegevens: naam, ordernummer, aankoopdatum en een duidelijke omschrijving van de klacht (aangevuld met fotomateriaal). Binnen 3 werkdagen berichten wij over de afhandeling van de klacht.

Overige klachten dien je binnen 7 dagen na ontvangst van de levering bij Lille Niek te melden. Klachten die na dit termijn bij ons binnen komen, nemen wij niet meer in ontvangst.